Egészséges kényeztetés – áfonyás-banános-írós smoothie

Egészséges kényeztetés – áfonyás-banános-írós smoothie

Ha ezzel a négy hozzávalós, glutén-laktóz-hozzáadott cukormentes smoothie-val indítod a reggeled, garantáltan feltöltődsz energiával. Öt perc alatt elkészítheted és létfontosságú tápanyagokkal láthatod el a szervezeted, nem mellesleg pedig az íze is isteni.

Az alapanyagok önmagukban is megérnek egy misét. A kék áfonya igazi vitaminbomba, rendszeres fogyasztásával fontos antioxidánsokhoz juthatunk. Az író (az Aldiban van laktózmentes változata) a vaj feldolgozása után marad fenn, ezért alig található meg benne zsír, mégis rengeteg tápanyagot tartalmaz. A banán káliumban és magnéziumban gazdag, ami jótékony hatással van a vérnyomásunkra és a szívünkre. A fahéj illóolajai, cseranyagai támogatják az emésztést azáltal, hogy serkentőleg hatnak a gyomor és a bélrendszer működésére.

Ezek jótékony hatása tehát mind összeadódik ebben a kis csoda smoothieban, amit fogyaszthatunk akár reggelire, akár napközben, ha egyszerűen csak kényeztetni szeretnénk magunkat.

Hozzávalók (2 adaghoz)

245 g áfonya

1 banán

340 g laktózmentes író

fahéj (ízlés szerint)

Elkészítés

  1. Mossuk meg az áfonyát.
  2. Hámozzuk meg a banánt.
  3. Az íróval együtt tegyük turmixgépbe, ízlés szerint ízesítsük fahéjjal és készítsünk belőle selymes állagú smoothie-t.
  4. Jó étvágyat!

Ha szeretnétek további mentes recepteket, csatlakozzatok a MENTESKLUB ZÁRT FACEBOOK csoportjához!

Vélemény, hozzászólás?